sobota, 29 grudnia 2012

Notka 6

Po koncercie Przyjaciele pogadali ze sobą, pojawiło się troszkę alkoholu ale prawie wszyscy mieli po 14 lat tylko  tylko Nati 16 ;) Pożegnali się wszyscy po 30 minutach i poszli w swoje strony. Dawid zobaczył  dziewczynę która prawdopodobnie była gotką lub scene. Podszedł do niej  i zagadał w czym był kiepski
hej- powiedizał
hejka- odpowiedziała
co tam słychać spodobał sie koncert?- spytał
no bardzo kocham tokio hotel - powiedziała
Tak w wogule jestem Dawid mam 14 lat -dodał
Jestem Ania mam 15 lat- powiedziała
Jestem zdziwiona twoim wiekiem wygladasz na 17 -dodała
Fajnie ze tak myślisz - pwowiedział
Gdzie mieszkasz- spytała
w Piekarach Ślaskich- odpowiedział
-żartujesz- spytała
- ja w bytomiu wiec możemy sie spotkać
- jasne czemu nie spytał
Po 10 minutach rozmowy poszli na pociąg i odjechali. W czasie pozdróży spytał się czym się zajmuje.
Ona powiedziała ze gra na gitarze rytmicznej czyta ksiązki itp. On powiedział ze zakąłda zespół i czy by nie chciała w to wejść. Ona się słodko uśmiechnęła i się zgodziła. Następnie Dawid zadzwonił do wszytkich członków zespolu (oprocz Kamila bo Kamil był z nimi) i powieidzał  o spodkaniu jutro o 11:00.
10 godzin później
Dawid Kamil i Ania wyszli na dworzec i odrazu poszli na miejsce spotkania
_______________________________________________________________________________
Przepraszam ze nie było notek 10 miesięcy ale jakoś nei miałem weny ;) mam nadzieje ze ta się spodobała ;)

1 komentarz: