środa, 24 kwietnia 2013

Notka 11

Minął tydzień. Członkowie czekali na odpowiedź. Około godziny 20.00 przyszedł e-mail do członków.
- Otwieramy ?- spytał Bartek
- Musimy - powiedziała Ania
Członkowie otworzyli wiadomość, przeczytali i powstała cisza .
- O kur** - pomyśleli wszyscy
Wiadomość brzmiała tak :
"Mamy zaszczyt zaprosić waszą grupę muzyczną na spotkanie z jurorami które odbędzie się ***** w ***".
Bohaterowie byli zaszczyceni , ale we wiadomości pisało również że będą musieli zagrać jakąś piosenkę. Może to być cover lub własna piosenka.
- Myślę że powinniśmy zagrać własną piosenkę - powiedziała Ania
- Tak i fajnie by było jak by to była nowa piosenka - zaproponował Dawid
- A masz jakąś?- spytał Adam
- Tak jest ich sporo - odpowiedział
- To przynieś jakąś jutą - powiedział Kamil
- Jasne - odpowiedział
2 h później ..
Dawid przeglądał swoje piosenki i wybrał "Jeśli zostanę wampirem" która brzmiała tak :

1.Jestem tak przeklęty , to opętany rozum
to doprowadza do zniszczenia nas od środka
Miłośc została sprzedana diabłu
on zapłacił nam swoim psem
ktory rozerwał nasze marzenia
Oh ...
Jestem muzyką którą grają w piekle
Jestem tym który doprowadze cie do lez
Tym którego sprzedalaś za spełnienie twoich marzeń
ref:
Dziewoczno dostałem ciebie
jako mój wyamrzony prezent
którym nie chciałaś być
Dostałem ciebie i pamiętaj
Jeśli zostanę wampirem
będziesz moją ofiarą

Yeach ...
2.Jestem twoim diabelnym uśmiechem
Oh..
który mnie zabił
Wiem , że jestem nedzny
ale jestem też twoją krwią
ref:
Dziewoczno dostałem ciebie
jako mój wyamrzony prezent
którym nie chciałaś być
Dostałem ciebie i pamiętaj
Jeśli zostanę wampirem
będziesz moją ofiarą

Dziewoczno dostałem ciebie
jako mój wyamrzony prezent
którym nie chciałaś być
Dostałem ciebie i pamiętaj
Jeśli zostanę wampirem
będziesz moją ofiarą

Dziewoczno dostałem ciebie
dostałem ciebie

Dlaczego ?
Śmierć wybrała mnie
Poddałem się
Poddałem się
Obiecałaś mi niesmiertelność
Mówilaś że bede twoją bronią
czas prawdy nadszedł
Uciekne z piekła

ref:
Dziewoczno dostałem ciebie
jako mój wyamrzony prezent
którym nie chciałaś być
Dostałem ciebie i pamiętaj
Jeśli zostanę wampirem
będziesz moją ofiarą

Dziewoczno dostałem ciebie
jako mój wyamrzony prezent
którym nie chciałaś być
Dostałem ciebie i pamiętaj
Jeśli zostanę wampirem
będziesz moją ofiarą

Dziewoczno dostałem ciebie
jako mój wyamrzony prezent
którym nie chciałaś być
Dostałem ciebie i pamiętaj
Jeśli zostanę wampirem
będziesz moją ofiarą

Nieśmiertelnie piękny

Jeśli zostanę wampirem
będziesz moją ofiarą

Następny dzień ....
Dawid szedł do Bartka , i myślał o zespole , co będzie jak nie uda mu się zrobić kariery .
_________________________________________________________________________________
Dzisaij notka troszke krótsza ale postaram się dzisiaj jeszcze napisać dłuższą  Pozdro :)

5 komentarzy: